Gezonde school keurmerk

Aanmelden

Bent u nieuwsgierig geworden naar onze school? Maak dan gerust een afspraak voor een kennismakingsgesprek. U kunt een afspraak maken met de directeur. Naast het gesprek met de directeur maakt u kennis met de school ‘in bedrijf’. Tijdens een rondleiding ziet u hoe de kinderen aan het werk zijn en u krijgt een goede indruk van de sfeer op onze school.
U bent van harte welkom!

Afspraak maken

Onze directeur, Jordey van Dam, is bereikbaar via het algemene tel. nummer van de school 0186 – 60 27 60 of stuur een e-mail j.vandam@dehoekscheschool.nl. Ook kunt u onderstaand formulier invullen. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met u opgenomen om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek.

Contact

Wanneer u het onderstaande formulier invult zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek.

JongenMeisje

Aanmelden